Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace webové prezentace pro logistickou firmu
Široká, Zuzana ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce je věnována prezentaci logistické firmy na internetu. Práce stručně seznamuje s technikou tvorby webových stránek a jejich prezentací. Součástí je i návrh na vylepšení pozice ve vyhledávačích a zviditelnění firmy na webu. Další část práce je zaměřena na systém skladování a náhled na stav skladu přes internet nebo mobil. Jednotlivé návrhy jsou v závěru práce ekonomicky zhodnoceny.
Vyhledávání informací
Šabatka, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je shrnutí teoretických poznatků v oblasti vyhledávání informací. Dokument obsahuje matematické modely, které lze použít pro algoritmy vyhledávající informace, a to včetně způsobu jejich hodnocení. Rozebírá specifika obrazových a textových dat. Praktickou částí práce je potom implementace algoritmu vyhledávání záběrů ve videu v datové sadě TRECVid 2009 a to na základě vysokoúrovňových rysů. Specifikem tohoto algoritmu je využití internetových vyhledávačů pro získávání podobnosti termů. Práce obsahuje podrobný popis implementovaného algoritmu a to včetně postupu jeho ladění a závěrů z jeho testování.
On Collocation Problems in Adjective Entries. Problematic Cases in the Large German-Czech Academic Dictionary
Oliva, Jakub ; Vachková, Marie (vedoucí práce) ; Kloudová, Věra (oponent)
Práce sledovala cíl poukázat na problematiku zprostředkování kolokability německých adjektiv ve slovnících a na základě provedených analýz navrhnout možná řešení, která by se dala zužitkovat ve skladbě heslové stati. Hlavní zdroje práce byly německý výkladový slovník Duden, německo-český slovník Siebenschein, internetový korpus DeReKo a doklady z internetového vyhledávače Google. Kolokační příklady by neměly být vybírány na principu kvantity, ale na principu jejich užitečnosti. Mají jednak exemplifikovat rozdílnosti mezi oběma jazyky, jednak sloužit pro uživatele jako ujišťující instance.
Hodnocení relevance vybraných indikátorů udržitelnosti
Vilhelmová, Zuzana ; Hák, Tomáš (vedoucí práce) ; Třebický, Viktor (oponent)
Za účelem monitorování trvale udržitelného rozvoje měst je používáno mnoho indikátorů a indikátorových sad. Poměrně málo pozornosti je ale věnováno porovnání indikátorů a výzkumu jejich kvality a kritérií jejich hodnocení z hlediska využitelnosti. Tato práce zkoumá jedno z kritérií kvality na sadě Společných evropských indikátorů ECI (European Common Indicators). Tato sada byla navržena Evropskou komisí v součinnosti s evropskými městy a obsahuje deset indikátorů. Zkoumaným kritériem kvality je relevance, která je hodnocena na základě vyhledávání klíčových slov. Klíčová slova jsou stanovena pomocí analýzy významu textů, vztahujících se k indikátorům sady ECI. Pro vyhledávání bylo vybráno několik sad klíčových slov pro témata jednotlivých indikátorů a jedna sada klíčových slov pro samotný indikátor. Určovány byly tři typy relevance: veřejná, vědecká a politická. Veřejná relevance je vyhledávána na World Wide Webu pomocí vyhledávače Google, vědecká v databázi Google Scholar a politická ve vybraných dokumentech, souvisejících s trvale udržitelným rozvojem. Pro vyhledávání politické relevance byla použita dodatečná obsahová analýza kvůli malému rozsahu dat. Veřejná a vědecká relevance byla stanovena jako podíl počtu výskytů klíčových slov tématu a indikátoru současně počtem výskytů klíčových slov...
On Collocation Problems in Adjective Entries. Problematic Cases in the Large German-Czech Academic Dictionary
Oliva, Jakub ; Vachková, Marie (vedoucí práce) ; Kloudová, Věra (oponent)
Práce sledovala cíl poukázat na problematiku zprostředkování kolokability německých adjektiv ve slovnících a na základě provedených analýz navrhnout možná řešení, která by se dala zužitkovat ve skladbě heslové stati. Hlavní zdroje práce byly německý výkladový slovník Duden, německo-český slovník Siebenschein, internetový korpus DeReKo a doklady z internetového vyhledávače Google. Kolokační příklady by neměly být vybírány na principu kvantity, ale na principu jejich užitečnosti. Mají jednak exemplifikovat rozdílnosti mezi oběma jazyky, jednak sloužit pro uživatele jako ujišťující instance.
Návrh a realizace webové prezentace pro logistickou firmu
Široká, Zuzana ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce je věnována prezentaci logistické firmy na internetu. Práce stručně seznamuje s technikou tvorby webových stránek a jejich prezentací. Součástí je i návrh na vylepšení pozice ve vyhledávačích a zviditelnění firmy na webu. Další část práce je zaměřena na systém skladování a náhled na stav skladu přes internet nebo mobil. Jednotlivé návrhy jsou v závěru práce ekonomicky zhodnoceny.
Vyhledávání informací
Šabatka, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je shrnutí teoretických poznatků v oblasti vyhledávání informací. Dokument obsahuje matematické modely, které lze použít pro algoritmy vyhledávající informace, a to včetně způsobu jejich hodnocení. Rozebírá specifika obrazových a textových dat. Praktickou částí práce je potom implementace algoritmu vyhledávání záběrů ve videu v datové sadě TRECVid 2009 a to na základě vysokoúrovňových rysů. Specifikem tohoto algoritmu je využití internetových vyhledávačů pro získávání podobnosti termů. Práce obsahuje podrobný popis implementovaného algoritmu a to včetně postupu jeho ladění a závěrů z jeho testování.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.